Sapņu tulks.

Burvīgs sākums un nobeigums, nu gluži kā sapnis, kas ik vakaru tiek sapņots.
Viens sapnis bez beigām, nākošā vakara miega maratona, es pēkšņi satieku tās. Vai tam ir tā jābūt? Kāpēc es varu vairākus vakaru sapņot par vienu un to pašu?
Es redzu cilvēku. Seja miglaina, bet saprast varu labi. Cilvēks parādās visur kur vien esmu es. Kāpēc?

Kāpēc Tu man rādies sapņos? Atbilžu nav un nemeklēšu tās. Meli? Jā, bet protms, ka vēlos zināt, kā tad patiesībā ir..
Pa dienu runāju, smejos, skatos, atceros. Domās pāris reizes varbūt izsaku tavu vārdu. Un tad sapnī Tu man rādies. Kaut negribu, bet redzu tevi.


Mūsu sapņi ir mūsu zemapziņas vēlmes. Mēs tās skaļi neizsakām, bet par tām aizdomājamies. Cits redz sevi nākotnē precamies, jo zemapziņā, vēlas būt mīlēts, atrast mīļoto cilvēku. To nav grūti izprast, bet kāpēc ir brīži, kad mums sapņu nav, vai tos neatceramies?
Ja sapni nespēj atcerēties, tas ir labi, jo tas norāda uz to, ka varbūt pagaidām tev nekas nav jāzin. Varbūt tu vēl nezini, ko īsti vēlies. Galvenais ir jāizprot pašam sevi, tad spēsi i sakārtot savas domas un saprast ko tavi sapņi nozīmē.
"Sapņu Tulki" - daudzi tiem tic. Es gan nē. Līdz šim vēl nav pierādījies tas, ka tie vēstītu par patiesību.. Ja redzēsi to un to zini dabūsi naudu, pff, bez grūta un sūra darba naudu neredzēt. Visam ko vēlamies ir nepieciešams gribasspēks un vēlme kaut ko sasniegt.

Vakar es redzēju burvīgu sapni. Es vēlos lai tas piepildas, es tiekšos tam pretī. Man ir gribasspēks un vēlme.

Komentāri

  1. Un ko man teikt par to sapni ar to veco tantiņu kas man pareģoja, kas notiks manā dzīvē?
    Es tiešām neplānoju to visu ;D

    Iespējams, ka tas cilvēks vnk bija pie tevis sapnī atnācis ciemos. :P

    AtbildētDzēst
  2. Kas zin, moš vēlies zināt tomēr kkur dziļi sevī, kas ar tevi notiks nākotnē.. Tam jau var atrast visādu izskaidrojumu..

    Vai arī esi nosapņojusi, kā filmā New Moon sākumā. :p

    AtbildētDzēst
  3. On-line sapņu tulks
    http://meeting.oho.lv/?cmd=sapnu_tulks
    Tur ir arī visvairāk tulkojumu.

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru

Populāras ziņas