Ģimenes pieaugums!


14.10.2016.
Jau kāds labs laiciņš bija pagājis, pirms tā datuma, kad ik dienu sēdēju un apsvēru domu par mūsu ģimenes papildināšanu ar vēl vienu mīļu pūkainu dzīvnieciņu!

Nu jau tik pat kā pus gadu man mājās ir jauka, mīļa un sirsnīga kaķu meitenīte vārda Mince! 

Kad radās doma par kaķa ņemšanu, biju iedomājusies tieši kādu es vēlēšos, ne par krāsu vai izskatu runājot, bet gan tieši par raksturu.
Biju iedomājusies, ka vēlos tiešām mīļu kaķīti, tādu kuru varu jebkurā mirklī paņemt rokās samīļot, kura pati nāktu mīļoties pie manis. 

Un ticiet vai nē, bet brīnumi notiek un vēlmes tiek uzklausītas! 

Mana Mincīte ir tik mīļa, katru vakaru mums ir izveidojies rituāls - viņa nāk pie manis guļ man uz krūtīm un mēs mīļojamies. Kad viņai sagribas, viņa aicina mani spēlēties, ņaudot aizved pie savas mantiņas un mīlinās tad gar mantiņu, tad gar manām kājām, ieņaudas, pačibina mantiņu, lai visbeidzot saprotu ko viņa vēlas. Katru dienu pārnākot mājās no darba, viņa man skrien pretī, sagaida. Katru rītu kad pamostos, viņa arī atnāk novēlēt laburītu ar saviem ņaudieniem un glaušanos gar kājām. Un jebkurā brīdī, kad vēlos varu paņemt viņas rokās, samīļot, un viņa izrādīs arī man savu mīlestību ar bučām un skaļo murrāšanu. Un pat ar manu veco suņuku var sadzīvot, viens otru jau ir pieņēmuši un satraucas, ja kādam kas sāp vai nav tajā dienā laba oma. Katra diena paiet mīlestības  un mīļuma pilnas. 

Ir tik patīkami, ka Tavā dzīvē ienāk vēl viena maza mīlestībiņa! 

Komentāri

Ierakstīt komentāru

Populāras ziņas