Glāze silta piena Ziemassvētku vecītim un Jaunajam gadam.

Ziemassvētki aizvadīti, Jaunais gads te vakar jau klauvējās pie mūsu mājas loga. Mēs logu atvērām un pa to iekāpa jauns gads, jauni mērķi, jauni panākumi.

Mēs to sagaidām, kā slavētu viesi. Viesi, kurš mūs apciemo tikai vienu nakti vienreiz gadā. Tā nakts - svinību nakts. Pilna smieklu un jautrības. Tas ir laiks, kad mēs atsakāmies no visa sliktā vecā viesa klātbūtnē. Roku rokā mēs to pavadām uz vietu, kur tas paliks vienmēr un nenāks ārā lai atkal mūs priecētu ar savu klātbūtni. Vecais gads, tā vieta ir pagātne, kopā ar visiem tā notikumiem - sliktajiem vārdiem, darbiem, domām.

Mans jaunais draugs un līdzgaitnieks - Jaunais tīģeru gads.
Kā jau katru gadu arī šis gads bija pilns smieklu. Šajā gadā man sanāks ļoti steigties. Kāpēc? Ir taču tāds teiciens " Kā sagaidīsi Jauno gadu, tā pavadīsi to. " Tieši plkst.: 00:00 es ļoti steidzos, man bija nepieciešams nonākt laikus vietā no kuras varētu vērot salūtu.
Savā ziņā, man ļoti patīk šie svētki, tajos es aizmirstu visu, kas ir bijis vecajā gadā, jo tam vairs nav nozīmes. Patīk šie svētki, jo tad es varu teikt: " Jauns gads, jaunas pārmaiņas.!" Ik gadu es sevī kaut ko mainu, mainu jo gribu kļūt labāka.

Un ceru, ka nākamie Jaungada sagaidīšanas mirkļi būs tik pat jautri, kā šis un iepriekšējais.

Komentāri

Populāras ziņas