Tik nieka neziņa spēj daudz ko iznīcināt..

Tu teici, ka viss būs labi. Tu teici, ka viss mainīsies.
Tu liki man sev ticēt, ka tas palīdzēs. Tu devi.. Es tev uzticējos...
Es domāju, ka tu man nemelo.. Bet tā nebija. Tu klusībā uz mani ļaunām acīm raudzījies.
Klusumā Tu lādēji mani.. Tu skaļi to neteici, jo manis baidījies.

Taio Cruz - Break your heart

Klusums.. Visapkārt man klusums. Es dzirdu tavus elpas vilcienus. Tie nāk no blakus istabas. Ar katru elpas vilcienu skaņa paliek ar vien klusāka un tālāka, līdz izzūd pavisam.

Tās tavas nolādētās zāles.. Tu teici, ka tās dziedē sāpēs. Tu teici, ka tās palīdzēs sāpēs, kad zaudēts pats svarīgākais.
Tu man teici..un es tev ticēju. Tu man meloji?! Kā Tu tā varēji...

Es jūtu man sirds raustas krampjos.
Es jūtu man sirdi plēš kāds uz pusēm.
Es jūtu, tas būs viss..

Skūpsts.
Dziļš elpas vilciens.
Rokas siltums.


Manas rokas.. Tās ir tik smagas. Tās nolādētās zāles.. Tās zāles pie visa vainīgas.
Tās zāles mani mainīs..
Tās mainīs visu, kas man ir un būs.
Tās mainīja mani, Tevi.

Es nezināju..
Un tāpēc, es lūgšu Tev:
Piedod lūdzu.

Komentāri

  1. Tik saprotami uzrakstīts. Liekas, ka par kādu manu dzīves posmu rakstījusi esi. ;)

    ___
    Zāles jālieto laicīgi nevis kad viss jau trūkst un plīst :P

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru

Populāras ziņas