Vīrieši.


Reiz izlasīju vienu ļoti interesantu grāmatu.. Proti, grāmatu ar tādu pašu nosaukumu kā vienam seriālam un fimai.. Šajā grāmatā bija tie paši tēli, kas filmā un par to jau arī nevajadzētu tā brīnīties, lai gan grāmatas autore man ir gluži nezināma.. Bet tas jau nekas..

Vienu vakaru es sāku domāt vairāk tieši par to, kas tajā bija aprakstīts, lielākoties visur tika pieminēti vīrieši. Sievietes runāja par tiem, vīrieši runāja par vīriešiem. Visi apsprieda savus piedzīvojumus ar vīriešiem.
Viņi tika slavēti un pelti, bet tas kaut kādā ziņā sasaucās ar to ko es esmu ievērojusi to uzvedībā, raksturos un, iespējams, ka diezgan lielu līdzību es spēju tajā visā sakatīt ar šiem vīriešiem, kuri staigā mūsu sabiedrībā.

Tie mūs savaldzina ar saviem uzskatiem, lai gan brīžiem liekas, ka ir gluži otrādi, ka mēs kaut kā panākam, ka viņi vēlas uzturēties mūsu sabiedrībā ar vien ilgāk un ilgāk. Īstenībā varētu teikt, ka viņu spēks slēpjas ne tikai muskuļos, skaistā augumā, vai burvīgajā smaidā, bet arī viņu prātos. Ir tiešām dzirdēts, ka vīrieši nespēj būt tik viltīgi kā sievietes, bet tie kas tā raksta un saka maldās.. Viņi toties ātri spēj mācīties un tad mums nemanot viņi ir kļuvuši viltīgāki nekā mēs gaidām..


Vīrieši mūsu dzīvēs nāk un iet, bet tikai izcilākie paliek atmiņā un mūžu..

Komentāri

Populāras ziņas