Aizmirsti, piedod un dzīvo tālāk.

"Es atrodos šeit, es palikšu te, līdz kāds dzīs mani prom. Es pretošos, stāstīšu, kur piederu un kāpēc vēlos palikt. Es skatīšos, līdz brīdim kad tu novērsīsies, pat tad es vēlēšos vērot tevi. Tu bēgsi no visa, es pakaļ skriešu un savām rokām tevi apskaušu. Vaļā nelaidīšu, ausī čukstēšu visu, tikai lai tu paliktu. " Nepalaid, lai nav jālūdz atgriezties. Mainies, mani sev pasauli apkārt. Vēlies, ceri, lai viss izdodas. Nepadodies cīnies, lai cik grūti būtu. Vienalga vai zaudēsi, vai uzvarēsi tik un tā uzvarētājs būsi Tu. Nestāvi klusu, bet stāsti. Ja kāds nevēlas klausīties, nepadodies, stāsti skaļāk, gan sadzirdēs. Nekad neviens nepadodas. Vējš nav padevies, viņš stāsta savu stāstu mums, ar katru stiprāko brāzmu tas liek mums sevī ieklausīties. Upe nepadodas, ar katru straujāko pagriezienu tā veido sev ceļu un ar katru ūdenskritumu, tā stāsta mums cik skaista tā var būt. Cilvēks nepadodas, viņš iet, stāsta un valda. Tikai nepadodies.

Komentāri

Populāras ziņas