Dzīve - Domas un "Es"

Dzīve - kaut mums būtu grāmata, kas spētu mums tulkot visas tās pagriezienus un neprātīgās idejas -  tā reiz es domāju par savas dzīves straujajiem pagriezieniem.
Bet nu es domāju, kaut būtu dzīvei pašai sava dienasgrāmata, kurā tā varētu pierakstīt manus straujos pagriezienus, jo citreiz liekas, ka tā nespēj mani panākt tā kā es to apsteidzu.

Taču tās jau atkal ir tikai manas iedomas un dīvainās vēlēšanās tajās dienās, kad atkal viss neiet tā kā man pašai vēlētos un domas, kad klīst jau pāri visām iespējamām malām. Tās vēlas lauzties ārā plašumā, kur tiktu uzklausītas un kur tām tiktu piešķirta sava forma.


*Ir pagājis tiešām ilgs laiks kopš savām domām esmu ķlāvusi vaļu, un pamazām tās jau liekas, ka ir pieklusušas, bet nu ir pienākusi atkal diena kad tām vairs nav kur likties. Tās mācas man virsū un kliedz, lai izlaižu brīvībā - sabiedrībā.

Ļauj savāv domām vaļu - ne katru reizi, bet ik pa laikam,
tā Tev būs vieglāk .

Komentāri

Populāras ziņas