Blakus

Blakus Tev un blakus man. Ar to vajadzētu būt izteiktam visam, bet tā nav.

Katram no mums ir nepieciešams kāds cilvēks, kurš vienmēr būs mums līdzās, gan priekos, gan bēdās. Šim cilvēkam nav jābūt mūsu mīļotajam pietiktu pilnīgi ar labi pazīstamu cilvēku - to uz kuru varam paļauties, zinot, ka netiksim pievilti.

Bet vai tas vispār ir iespējams? Mums ir nepieciešams kāds kura klātbūtnē varam justies droši, pasargāti no pasaules nelabuma, kas mums dīc apkārt. Pasaule mūs samaitā ar to, ka nevaram vairs uzticēties pat saviem mīļajiem. Un tas.. vai tad tas mums ir vajadzīgs?


Man esi nepieciešams Tu.. Tas kuram vēlos pieglausties, kad sirds sāp un nezinu kur meklēt glābiņu.
Man esi nepieciešams Tu.. Tas kurš spēj mani nomierināt, tikai ar savu smaidu, nesakot pat ne vārda.


Man vienkārši Tu esi nepieciešams.

Komentāri

Populāras ziņas