Veltījums.


Draudzība - visnepieciešamākais dzīvē, jo neviens sev nenovēlēs dzīvi bez draugiem, ja pat viņam būtu visi citi labumi. /Aristotelis/


Ir pagājuši vairāki gadi, kopš mēs pirmo reizi sākām sarunāties. Ļoti labi atceros to laiku, kad abas runājāmies par visu k
o, stāstījām viena otrai savas nelaimes, pārdzīvojumus, sāpes.. Dalījāmies priekos un palīdzējām viena otrai.
Nekad nebiju domājusi, ka internetā sastapšu tik jauku un sirsnīgu cilvēku, kura būs mana draudzene, nevis draudzene bet sirdsdraudzene, pati labākā.. Lai arī mūsu starpā ir liels
attālums, tas nemaina manu mīlestību pret tevi un nemainīs vēl ilgi. Lai arī nerunājamies vairs tik bieži, Tu vienmēr paliksi manā sirsniņā - īpašā vietā. Nekad neesmu par tevi aizmirsusi un netaisos to darīt arī turpmāk..
Esmu laimīga, ka Tevi esmu satikusi un ka esi ienākusi manā dzīvē.

Komentāri

  1. Ak, mana mīļā sirds.
    atceros visus pirmsākumus kā iepazināmies, lielāko daļu sarunu, skaisto sapnīšu,visu visu.ir gājuši gadi, esam augušas, mainījušās, dzīvē daudz ko piedzīvojušas. pa šo laiku man ir mainījies arī draugu loks, daudzi aizgājuši, tie īstie draugi palikuši, kaut arī mēs esam tikušās tikai vienu reizi dzīv, zini, es joprojām kad stāstu par saviem draugiem uzsveru to, ka mana labākā draudzene esi Tu, nē , sajaucu, Tu esi mana sirdsdraudzene, kurai var visu stāstīt, sākot ar pašu mulsinošāko, beidzot ar pikantiem stāstiņiem mīlas dzīvē.
    Ne jau tikai sarunas ir tas īpašais mūsu draudzībā, tajā ir vēl tik daudz lietu, kuras nemaz nespēju uzskaitīt. Lai nu kā, es zinu to, ka man ir pasaulē labākā draudzene! un tādu cilvēku kā Tu nav daudz! Paldies, ka man esi :* Paldies par visu ko manā labā esi darījusi.

    AtbildētDzēst
  2. DESDE MIS HORAS ROTAS

    TE SIGO

    COMPARTO TU ILUSION : ALAMA.


    ((((((( ORBAYU
    AL
    DIA )))))))))))))))


    ...ARDE en mí el dia acuestas
    pues esta noche loca de mí
    contigo no pasé...y ¿cómo ?
    ! sí ! un sitio sitiado de cables
    adioses batas blancas
    adioses olor a tortillas
    adioses billetes de autobús
    adioses lagrimas al cerrarse
    puertas cocina e irse en colas
    lejos ...y cerca del lugar.
    Amanece hielo helado
    fuego del avión alado
    y con el LIBIA entre avatares
    y el humo de la pólvora agrede
    a las nubes que suaves se posan
    a mi vera al salir con el desayuno
    rutes platos bombas
    y recién papel prensado que se amontona
    y habla de allí y ...no de aquí
    trae trae trae...rumores
    traen traen traen ...negros lazos
    aplazos que las zarzas de marzo
    dan por adelanto un campo batido de abril
    y mientras en el arreyano su arrecife
    muestra la luna llena llorando
    laca por plata ...y el oro desde que me fuí
    y esta noche amor mio ...sin tí allí la pasé...




    Con afecto a tod@s, PAZ PAZ PAZ .



    Salud@s :



    j.r.s.

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru

Populāras ziņas