Kas ir Tas un vai man Tas ir vajadzīgs?


"Es blandījos pa mežu nesaprašanā kur atrodos un kāpēc esmu tieši tur. Jo cik man bija zināms, tad man bija jāatrodas pavisam kur citur. Pamazām mani sāka pārņemt bailes un izmisums..."

-Tur pie vainas ir stress vai kas cits? Īsti nespēju es saprast. Lai cik dīvaini tas liktos, vienmēr es nonāku vienā un tajā pašā vietā un vienmēr es uzraujos no sapņa ar vienām un tām pašām sajūtām. -

Katru cilvēku piemeklē šī dīvainā sajūta. Un kā jau vienmēr neviens to nespēj izskaidrot..
Bet tomēr, vai kāds ir kādreiz gājis interesēties par to pie psihologa. Nu pagaidām nevienu tādu cilvēku neesmu satikusi un pati ar to neesmu darījusi.
Cik dīvaini ir tad kad cilvēki vienkārši nevēlas uzzināt par to kāda ir nozīme viņu sapņiem, dīvainajās sajūtām un murgiem. Ir ļoti dīvaini, kad cilvēkiem neinteresē pašu domāšana un to skaidrošana. Lai gan uz pasaules ir ļoti maz tādu cilvēku, kuri patiešām to visu spētu izskaidrot, jo tikai dažiem no visiem ir dots patiess talants.


Katrai lietai un darbībai ir savs izskaidrojums, ir tikai jāprot to atrast.

Komentāri

Populāras ziņas